Kiegészítésre vár

Idegen nyelvű információ hiánya a BKK-automatákon

A BKK jegyautomatáin 9 nyelvet lehet kiválasztani, ám az információ gombot megnyomva bármely nyelvről a magyar nyelvű információk tárulnak a turisták elé. Ez azért is probléma, mert a jegyek/bérletek hátulján lévő angol szöveg - a honlap mellett - ide irányítja a külföldieket további tudnivalókért.
Véleményem szerint 2016-ban az ide látogató külföldiek joggal várnak el idegen nyelvű információt az automatáktól.
Kérem, szíveskedjenek a hibát mihamarabb kijavítani!
Intézkedésüket előre is köszönöm.

Tisztelettel,

Fónai Kende

Probléma helyszíne
Budapest VII. kerület, Erzsébetváros, VII. kerület

Hozzászólások

  • L. István hozzászólt a bejelentéshez.

    Elég régen kint vannak már ezek az automaták - azóta nem sikerült végezni a fordítással? Ha jól értem, csak angol nyelvű tartalom lesz?
  • Györkös Attila hozzászólt a bejelentéshez.

    Időpont? Határidő?
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Levélíró!

    Köszönjük a megkeresést. Az információs menü tartalmának aktualizálása, valamint angol nyelvre fordítása folyamatban van, terveink szerint tehát hamarosan megfrissíthetjük automatá...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • S-N Szabolcs (admin) elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Ügyfélszolgálat

  • Fónai Kende bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére